درباره پزشک

دکتر لیلا نعمت اللهی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و سونوگرافیست پیشرفته حاملگی و جراحی ترمیمی و زیبایی زنان در رشته جراحی زنان و زایمان از دانشگاه علوم پزشکی با درجه عالی فارغ التحصیل گردید.
دارای گواهینامه سونوگرافی زنان و عضو آکادمی جراحان امریکا هستند. درطی سالها سابقه جراحی بیش از پنجاه هزار اعمال جراحی متنوع زنان و زایمان داشته اند . دوره های تکمیلی لاپاراسکوپی و هیسترسکوپی را در مراکز معتبر علمی طی نموده اند.
ادامه مطلب

جدیدترین مـقالات آموزشی

سرطان دهانه رحم در دختران

سرطان دهانه رحم در دختران

آیا تست پاپ اسمیر به بکارت صدمه نمیزند ؟ اگر شما دختر هستید و فعالیت سکسی واژینال ندارید انجام تست پاپ اسمیربرای شما همراه با کمی درد میباشد، هر چند که پاپ اسمیر فی نفسه ارزشمند میباشد .
زیبایی شناسی دستگاه تناسلی زنان

زیبایی شناسی دستگاه تناسلی زنان

مقوله جدید علم جراحی پلاستیک و زیبایی زنان و زایمان تقاضای بیمار وپزشک در این زمینه را افزایش داده است . در این مقاله تکنیک های جراحی و غیر جراحی از آنچه در حال تحولات در دو مقوله تکنولوژی و مد ( fashion ) باعث تغییر در تعریف مفهوم زیبایی شده است .تفاوتهای اجتماعی و فرهنگی بین کشورها نیز نقش مهمی در این امر ایفا می کنند. بنابراین، نمی توان یک تعریف دقیق از زیباشناسی دستگاه تناسلی کرد . پزشکان زیباشناسی زنان عرف زیبایی شناسی ...
تزریق چربی در لوب بزرگ ( لبیا ماژور)

تزریق چربی در لوب بزرگ ( لبیا ماژور)

بخش خارجی دستگاه تناسلی خانم ها با افزایش سن قدرت الاستیسیشه ( انعطاف پذیری) و حجم خود را از دست می دهد و چروک خوردگی و افتادگی در آن ظاهر می گردد . در قسمتهای مختلف درمورد کوچک نمودن لب های کوچک و تزریق چربی در لابیا ماژور صحبت میکنیم .
labiaplasty

labiaplasty

Vaginal labiaplasty refers to surgidcal reduction of the labia minora. Additional goals of this procedure include minimal invasiveness, preservation of the introitus, optimal color/texture match, and maintenance of the neurovascular supply.1 Labiaplasty has become an increasingly popular in recent years
هنگامی که عصب تحت فشار قرار می گیرد، عملکرد عادی آن دچار اختلال شده و این شرایط ایجاد ضعف در عضلات،

درمان درد سیاتیک و بارداری

درد سیاتیک، که با عنوان "سندرم رادیکولار لومبوساکرال" شناخته می شود، در گروه مشکلات عصبی قرار دارد. همانطور که می دانید عصب سیاتیک، بزرگ ترین عصب در بدن انسان بوده و از پایین کمر تا پشت پاها کشیده شده است. این عصب تنها احساسات مربوط به بخش پایین پاها و پشت ران ها را به مغز انسان ارسال می کند.درد عصب سیاتیک، درد ضربان داری در سراسر پاهای زنان باردار است که از پایین ستون فقرات سرچشمه گرفته و به درد عمیق وکسل کننده ای تبدیل می شود. این درد باعث می شود تا ناحیه پشت ساق پا تیر بکشد.
بالا