دلایل تغییر رنگ نوک سینه ها

رنگ نوک پستان می‌تواند در طی دوران کودکی تا میانسالی تغییر یابد و حتی در دوران بارداری نوک سینه ها قهوه ای تیره شود و این مورد به خیلی موارد بستگی دارد. ولی همه زنان علاقه دارند که رنگ نوک سینه آن ها به صورتی و قرمزی گرایش داشته باشد برای کسانی که دوست دارند رنگ نوک سینه شان روشن شود روش های زیر را پیشنهاد میکنیم امتحان کنند.

بسیاری از زنان و دختران در جهان از اندازه، شکل و رنگ نوک و هاله سینه خود رضایت ندارند. البته که زیبایی سینه در بانوان بر حس تحریک پذیری بیشتر و لذت رابطه جنسی تاثیر فوق العاده ای دارد ولی سینه های زنان برای شیردهی به نوزاد طراحی شده است که این متفاوت بودن رنگ نوک و هاله سینه برای تشخیص بهتر نوزاد جهت پیدا کردن محل دهان گرفتن است.

 

دلیل این تغییر رنگ در نوک و هاله سینه بانوان چیست؟

 

رنگ نوک سینه زنان بر اساس رنگ پوست متفاوت است که به ویژگی های ژنتیکی زنان و ویژگی های زنانه آنها بستگی دارد. هر چند سلیقه خانم ها برای رنگ نوک سینه اشان متفاوت است.

 

اندازه و رنگ نوک و هاله سینه خیلی متغیر است. هاله سینه معمولا به شکل دایره ای است ولی در بعضی از بانوان به صورت بیضی هم مشاهده شده و اغلب در زنانی که به بلوغ جنسی رسیده اند بزرگتر از دختران نا بالغ است.

 

 

از آنجایی که نوک سینه در مسائل زناشویی از اهمیت بالایی برخوردار است و طی تحقیقات انجام شده ثابت شده که در اثر تحریک صحیح و مناسب به ارگاسم بانوان هم می انجامد، پس حفظ زیبایی و سلامت آن در جذب همسر و همچنین لذت بیشتر رابطه، از مسائل و دغدغه های مهم بانوان گردیده است. البته که هستند مردانی که رنگ تیره تر را برای نوک و هاله سینه همسرشان ترجیح می دهند.

 

 

 

عوامل تاثیر گذار در تغییر رنگ نوک سینه ها:

 

- قاعدگی زنان

- بالا رفتن سن

- حاملگی و شیر دهی

- ساییده شدن پوست سینه

- بلوغ

- مصرف برخی داروها و عوارض آنها

 

اما نگران تغییر رنگ نوک و هاله سینه به دلایلی که گفتیم نباشید زیرا تیرگی این ناحیه از بدن را با روش های زیر می توان درمان کرد.

 

مقالات مرتبط
جدیدترین مـقالات آموزشی
بالا